

Postępowanie zgodnie z naszym Kodeksem Postępowania
Kodeks Postępowania Apeiron (CoC) opiera się na zestawie wartości i zasad, które określają nasze oczekiwania wobec pracowników i współpracowników działających w imieniu naszej firmy. Kodeks ten stanowi zbiór wytycznych dotyczących codziennego postępowania zawodowego – zawsze ukierunkowanego na realizację naszej misji, ale opartego na zasadach etycznych, które regulują działalność naszej organizacji.
Kodeks Postępowania jest przewodnikiem, który zapewnia, że wszyscy pracownicy i współpracownicy reprezentujący Apeiron działają zgodnie z wartościami promowanymi przez naszą firmę. Oprócz CoC, każdy pracownik powinien znać szczegółowe polityki regulujące naszą działalność zawodową.
Dla Apeiron niezwykle istotne jest, aby wszyscy członkowie zespołu regularnie zapoznawali się z treścią CoC oraz z obowiązującymi politykami.
Apeiron nieustannie aktualizuje swoje polityki i oferuje szkolenia oraz warsztaty mające na celu wspieranie spójnego i etycznego postępowania. Wszyscy pracownicy i współpracownicy Apeiron są zobowiązani do przestrzegania CoC – jego naruszenie może skutkować działaniami dyscyplinarnymi, łącznie z rozwiązaniem umowy o pracę.
Kodeks Postępowania Apeiron (CoC) opiera się na zestawie wartości i zasad, które określają nasze oczekiwania wobec pracowników i współpracowników działających w imieniu naszej firmy. Kodeks ten stanowi zbiór wytycznych dotyczących codziennego postępowania zawodowego – zawsze ukierunkowanego na realizację naszej misji, ale opartego na zasadach etycznych, które regulują działalność naszej organizacji.
Kodeks Postępowania jest przewodnikiem, który zapewnia, że wszyscy pracownicy i współpracownicy reprezentujący Apeiron działają zgodnie z wartościami promowanymi przez naszą firmę. Oprócz CoC, każdy pracownik powinien znać szczegółowe polityki regulujące naszą działalność zawodową.
Dla Apeiron niezwykle istotne jest, aby wszyscy członkowie zespołu regularnie zapoznawali się z treścią CoC oraz z obowiązującymi politykami. Apeiron nieustannie aktualizuje swoje polityki i oferuje szkolenia oraz warsztaty mające na celu wspieranie spójnego i etycznego postępowania. Wszyscy pracownicy i współpracownicy Apeiron są zobowiązani do przestrzegania CoC, jego naruszenie może skutkować działaniami dyscyplinarnymi, łącznie z rozwiązaniem umowy o pracę.

Zasady etyczne
Nasze zasady etyczne wyznaczają jasne oczekiwania wobec pracowników i współpracowników, aby zawsze postępowali z najwyższą uczciwością. Określają one sposób, w jaki angażujemy się we współpracę z klientami, dostawcami, udziałowcami, współpracownikami oraz wszystkimi osobami zaangażowanymi w naszą działalność na całym świecie. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia, że nasi pracownicy i współpracownicy działają uczciwie i rzetelnie, traktują klientów sprawiedliwie oraz podejmują decyzje z należytą rozwagą. Oczekujemy, że każdy w Apeiron będzie kierować się najwyższymi standardami postępowania etycznego.
Ponieważ żaden dokument nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych sytuacji, z jakimi może się spotkać pracownik lub współpracownik, Apeiron kładzie szczególny nacisk na podejmowanie decyzji zgodnych z poniżej przedstawionymi zasadami etycznymi.


Prawa Człowieka i Sprawiedliwe Praktyki Pracy
Apeiron Sumus zobowiązuje się do przestrzegania najwyższych standardów w zakresie praw człowieka i praktyk pracy. Wierzymy w tworzenie inkluzywnego i sprawiedliwego miejsca pracy, zapewniając godność każdej osoby.
Podstawowe Zasady
Uznajemy i szanujemy podstawowe prawa człowieka zgodnie z konwencjami międzynarodowymi i stosujemy te zasady we wszystkich naszych działaniach.
Odrzucamy wszelkie formy pracy przymusowej, pracy dzieci, pracy więźniów, niewolnictwa, handlu ludźmi i dyskryminacji. Równe szanse muszą być zapewniane niezależnie od rasy, płci, religii czy innych cech chronionych prawem.
Zapewniamy, że nasi pracownicy i wykonawcy pracują w warunkach, które priorytetowo traktują ich bezpieczeństwo, zdrowie i ogólne dobre samopoczucie.
Oczekiwania wobec Partnerów
Wymagamy od naszych dostawców, partnerów i wykonawców przestrzegania podobnych zasad, promując globalną kulturę sprawiedliwości i szacunku.
Apeiron Sumus zastrzega sobie prawo do monitorowania zgodności i podejmowania działań naprawczych w przypadku naruszeń.
Poprzez wdrażanie tych wartości w naszej działalności, dążymy do tworzenia zrównoważonej i etycznej przyszłości dla wszystkich zaangażowanych stron.

Ład korporacyjny
Apeiron zobowiązuje się do świadczenia usług i dostarczania rezultatów na najwyższym poziomie. Podejmujemy się wyłącznie tych projektów, do których realizacji posiadamy odpowiednie kwalifikacje, i realizujemy je zgodnie z ustaleniami zawartymi z każdym
klientem.W Apeiron ściśle przestrzegamy wszystkich lokalnych i krajowych przepisów prawa obowiązujących w krajach, w których prowadzimy działalność. Wykazujemy absolutną nietolerancję wobec jakichkolwiek działań nielegalnych, nieetycznych lub korupcyjnych,
a także wobec naruszeń praw człowieka.
Nasza firma przestrzega wszystkich obowiązujących na świecie przepisów dotyczących przeciwdziałania korupcji oraz praniu brudnych pieniędzy.
Żaden pracownik Apeiron nie może w sposób niewłaściwy wpływać na decyzje lub działania urzędników państwowych, pracowników administracji publicznej ani kandydatów politycznych. Dotyczy to m.in. przekazywania prezentów, organizowania posiłków, podróży, zapewniania gościnności lub rozrywki.
Zabronione są wszelkie formy łapówkarstwa, wymuszeń, malwersacji i przekupstwa.
Pracownicy Apeiron nie mogą angażować się w fałszywe lub wprowadzające w błąd praktyki biznesowe, w tym działania mające na
celu oszukiwanie klientów, zwłaszcza praktyki technologiczne, które
mogą nakłonić wrażliwych konsumentów do zakupu zbędnych usług wsparcia technicznego.
Pracownicy i współpracownicy są zobowiązani do zgłaszania wszelkich
oznak nieetycznych działań lub przypadków udziału osób trzecich w
aktach przekupstwa.
Aby zapewnić bieżącą wiedzę w tym zakresie, Apeiron regularnie organizuje szkolenia i warsztaty, które mają na celu odświeżenie świadomości polityk antykorupcyjnych oraz praktyczne zrozumienie obowiązków pracowników w tym obszarze.Apeiron prowadzi działalność zgodnie z obowiązującym prawem o konkurencji i przepisami antymonopolowymi. Wspieramy ideę wolnego i konkurencyjnego rynku.
W Apeiron jesteśmy czujni i nie dopuszczamy, aby konflikty interesów wpływały na nasz profesjonalny osąd.Wszyscy pracownicy Apeiron muszą unikać działań, które stanowią lub mogą sprawiać wrażenie konfliktu interesów.
Na przykład – nie mogą oni prowadzić interesów z pracownikiem firmy-klienta, którego małżonek, partner lub członek rodziny jest zatrudniony w Apeiron lub posiada w niej interes finansowy. Insider trading (wykorzystywanie poufnych informacji w obrocie) jest surowo zabroniony.Pracownicy Apeiron zobowiązani są do zapewnienia, że wszelka komunikacja z klientami jest rzetelna, zgodna z prawdą i nie wprowadza w błąd.
Zobowiązujemy się do działania w sposób profesjonalny i uczciwy – nawet wtedy, gdy nikt nie patrzy.
Wszystko, co pracownik lub współpracownik Apeiron przekazuje klientowi (zarówno obecnemu, jak i potencjalnemu) na temat usług firmy, musi być prawdziwe,
kompletne i zrozumiałe. Nie pomijamy istotnych informacji i nie oferujemy usług, których nie jesteśmy w stanie zapewnić.Aby utrzymać relacje oparte na zaufaniu z klientami, wszystkie transakcje handlowe muszą być przeprowadzane w sposób przejrzysty i prawidłowo udokumentowane
w rejestrach pracowników i współpracowników. Dokumentacja biznesowa Apeiron spełnia wszystkie odpowiednie wymogi prawne, rachunkowe i regulacyjne. Pracownicy i współpracownicy Apeiron nie mogą składać zamówień bez zatwierdzonej umowy. Zobowiązani są do działania uczciwego profesjonalnego, nawet wtedy, gdy nikt nie patrzy. Wszystko, co mówią klientowi o usługach Apeiron, musi być zgodne z prawdą, kompletne i łatwe do zrozumienia.Apeiron wspiera uczciwą i otwartą konkurencję, przestrzegając wszystkich przepisów dotyczących zamówień publicznych, przetargów i postępowań ofertowych.
Pracownicy Apeiron nie mogą współdziałać z innymi osobami lub podmiotami w celu ustawiania przetargów, składania ofert przed konkurencyjnymi postępowaniami, ustalania cen ani angażowania się w jakiekolwiek inne formy zmowy.